söndag 11 september 2011

Dagens träning

Uppvärming 5 minuter crosstrainer nivå 8, 5 minuter rodd på max motstånd + 10 min promenad på bandet med 10% lutning nivå 5.0.


Lite lättstyrketräning med redskap och "magdödare"

Avslutade med 10 min promenad på bandet nivå 5.0 med 10% lutning och lite drygt 10 minuter på trappmaskinen, nivå 5.

Räcker det? Jag känner mig inte helt nöjd. Jag tror jag får "kicka" min nya träningskompis eller stå kvar på mitt och inte bry mig om att hon struttar runt. Det känns alldeles för hattigt att strutta runt bland konditionsmaskinerna.
När jag kom hem gjorde jag mig en smoothie på blodapelsin, 1 liten banan och 1msk proteinpulver.
Kvällsmat: en kycklingfilé och en stor sallad av vitkål och morötter.
 
Mitt löfte till mig själv. komma tillbaka till det jag var tidigare, mera kondition, bra mat, envishet.




2 kommentarer:

Anonym sa...

vad bra att du kommit igång ...nu jäk... :-)

Britta sa...

Låter nyttigt och bra! Önskar att jag själv hade mera disciplin och verkligen gick in för att träna. Jag jobbar på det:-)