torsdag 26 maj 2011

Crazy bird ready to fly over the atlantic ocean

Hej. Jag kan inte låta bli att visa en bild på en sk Crazy Bird. Vi har en ny swap på gång med den här lilla söta varelsen. Jag kunde inte låta bli att anmäla mig trots att jag deltog förra gången vi swappade den här år 2006.
I swapen finns ett antal regler som ska följas, bl a hur många vi ska sy av varje block, Det är tre olika block i ett sett, 5 fåglar, 3 gräs och 1 ägg. Jag visar fler bilder längre fram.
Nu ska jag slänga i mig lite mat och bege mig till jobbet.



9 kommentarer:

Rozie sa...

Crazy Bird! hahaha
Häftig pippi!

Önskar dig en fortsatt trevlig kväll / Rozie

sarahmara sa...

Haha..

BS:Det kanske beror på det…Hur ändrar jag det? för det är ju bara ibland det blir understruket!. Täcket där kommer det kanske en beställning på från mig. Herregud 500kr för ett så snyggt var jättebilligt!. Jag får göra ett inlägg om dina hantverk, du kan bara maila mig några bilder om du vill det förstås=).
kramizar

Andromeda sa...

Oj, så tidigt du måste bege dig till jobbet... Hoppas dagen varit bra!

Marianne´s hantverk sa...

Craz,men fin ändå
Ha det bra.

Halloj världen! /Inger sa...

Hej!

Fin fågel. Men de där sytermerna du svänger dig med fattar jag nada av. ;)

Agnetha sa...

Men du, läste vad Sarah skrivit, bara 500 :- för täcket ???? Det är jättebilligt !

BS Har liksom levt i ”dvala” ett bra tag nu, så jag ser fram emot en ny liten människa, fast dottern kan som sagt knipa igen ett par veckor till. Men man vet aldrig……

Tack för att du förstår, om täcket ! Det är mycket nu.

Kram

Vicke sa...

fin är den, ha en fin dag nu

Anonym sa...

fint konstverk...blir jätte snygg på en vägg

Madonnan sa...

Vad fin!

Ha det så bra på jobbet :)

Kram