onsdag 29 juni 2011

Premiärdopp i havet idag

Det är sent på sommaren för att vara mig. Får jag skylla på ålder och försiktighet ha ha ha

Det tidigaste jag badat i havet är 9 maj, då tangerade jag det tidigare rekordet på 5 juni. Men nu har det passerat midsommar och vi är nästan i juli innan jag hamnar i vattnet.

Nåväl, Nu är premiärdoppet avklarat.

Några timmar på solig strand, helt underbart.

Väninnan och jag började med att ta en promenad längs vattenbrynet. Sen blev det solande, slappande under parasoll och annat trevligt. Sallad med lite alltmöjligt i åts medans vi tittade på barn som lekte i vattnet.

Ibland är det skönt att bara finnas till.

I helgen ska tösen och jag på kostymfest. Cowboy eller indian är det som gäller. Eftersom jag dansar linedance är det enkelt för mig, bara på med bootsen och hatten så...
Tösen ville vara indian, jag har sytt en klänning till henne i ett mjukt fuskmocka-tyg som har perfekt färg för en indianklänning. Till det blir det halsband som matchar.

Jag önskar er en fortsatt skön vecka.

3 kommentarer:

Vicke sa...

ja, det var sent, ha en fin kväll nu

Anonym sa...

Och jag har inte kommit i än! Vart tar dagarna vägen?
Jag

Anonym sa...

Du är snabbare än mig! Har tvekat och inte badat än.
Låter som en kuuuuuuuul fest!
BS: Hej!
Jag försökte logg in på snack, men, eftersom jag inte plusbetalt, fick jag inte. Så är det. Bläbläblä
Det har vuxit otroligt fint i år, tror även att det är jorden och kanske solen.
Kramar och allt gott till dej!