fredag 3 juni 2011

Solvila

Ja, det får det bli för mig idag. Vila från solen, från stranden, från vågskvalp och annat som hör en underbar dag till.

Jag ska jobba, blev väldigt oväntat inringd igårkväll. En grilldemo i staden intill. Tyvärr blir det inte en riktig grilldemo utan jag ska stå inomhus och steka grillkorv. hmpf! Jag som haft grilldemos förut, riktiga grilldemos med stor webergrill - mmmm me like webergrillar. Då grillades det revbensspjäll minsann. Inget jäkla fusk där heller.

Nåja, vad är väl en dag på stranden när man kan jobba? *suck*

Jag önskar er alla en fenomenalt fin dag.

ciao

1 kommentar:

Jh99 sa...

Steka grillkorv inne...ja det blir säkert bra.

Hade nog tänkt grilla ute senare.
Webergrill..nä sån fin har jag inte så den har ett namn..

Ha en skön dag i solvila :)

Kram