tisdag 9 augusti 2011

Idag ska jag

Vara lite kreativ.
Fixa det som skullat fixas en tid men inte blivit av för att jag gjort annat.

Först på tur står "vändsy grannens vackra lakan med handvirkad spets"
Därefter "sy Skorpans gardiner, han har också väntat alldeles fööööör länge på dem"

Sen ska jag

hm?!

nåja, det löser sig, finns många projekt jag vill börja på.

Kanske fålla upp koft/jackan jag sydde för två månader sedan, börjar bli dags att använda den snart.
Sen kan jag sy min klänning. Båda delarna ska vara med på modevisningen i början av september.

Så, varför sitter jag här?

1 kommentar:

Virknålen sa...

Låter som om du har fullt upp idag :) Jag har också några syprojekt som jag skulle vilja färdigställa, men det får inte bli idag - har tillräckligt många saker på min lyra för dagen... kanske hinner jag sticka lite, vi får se :)