fredag 19 augusti 2011

A wonky dahlia



Tänkte bara prova att göra en blomma. Men jag mindes det mesta fel, i alla fall när det gällde monteringen. Hm? Nåja, jag får väl göra en till. Då ska det förhoppningsvis bli mer likt en dahlia än det här.





Annars har jag fått veta att modevisningen är inställd. Jag får alltså inte gå på catwalken i år. En stor del av mig pustar ut och tycker att det känns bra. Men, jag har redan sytt kläderna jag skulle visa upp.

Nya uppgifter säger att vi får klä skyltdockor med kläderna och sätta ut uppgifter om vem som sytt dem och kontaktuppgifter.
Inte har jag några planer på att börja sy kläder på beställning, nä nä, jag fortsätter med mina andra alster istället. Snart har jag alla tyger jag behöver för att börja på mitt stora projekt.
Fast, det blir fler "inspirationsdagar" i november, och så är det den årliga "adventsutställningen" som jag måste tänka på att ha alster till.
Dessutom finns det fler spännande idéer som lockar.
Jag lär ha en fulltecknad höst.

Ciao

2 kommentarer: